Inwestowanie

Cv, listy motywacyjne, umowy gospodarcze, umowy zlecenie i o dzieło, ogólnie forum o pracy w Polsce
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tomasz79
Posty: 19
Rejestracja: 10 kwie 2014, 08:44

11 kwie 2014, 09:04

Mam do zainwestowania kilka tysięcy złotych (tak na początek, w późniejszym czasie możliwe, że zainwestuję więcej pieniędzy). Zastanawiałem się nad samodzielnym wykupywaniem akcji na giełdzie, ale zrezygnowałem z tego pomysłu, ponieważ nie mam zbyt dużego doświadczenia w inwestowaniu. Natomiast dosyć poważnie zastanawiam się nad ulokowaniem swoich oszczędności w jakimś funduszu inwestycyjnym. Zwróciłem uwagę na BPH Subfundusz Selektywny, który swoje działania opiera na inwestowaniu w instrumenty dłużne oraz instrumenty udziałowe, które w ocenie zarządzających są niedowartościowane, a charakteryzują się potencjałem wzrostu. Kolejny aspekt, który zauważyłem to dosyć wysokie stopy zwrotu - po roku wynoszą +12,31%, zaś po dwóch latach +28,16% (dane na dzień 9.04.14 ze strony bphtfi.pl/klienci-indywidualni/fundusze-inwestycyjne/fio/bph-selektywny/). Czy ktoś z Was korzystał z funduszy inwestycyjnych? Jakie są Wasze opinie na ten temat?
Awatar użytkownika
aronmaks
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2014, 20:40

14 kwie 2014, 06:24

Kiedyś korzystałem ale przerzuciłem sie na inne formy inwestycji. Jeśli zależy ci a funduszach,mogę polecić ci dobry artykuł - fuko.pl/finanse/fundusze-inwestycyjne. Wiadomo jak każda rozsądnie wybrana inwestycja może przynieść zysk. Poleciłbym ci skorzystanie z pomocy doradcy finansowego lub inwestycyjnego.
Awatar użytkownika
marzenka.o
Posty: 236
Rejestracja: 10 sty 2014, 16:30

23 kwie 2014, 20:01

Moim zdaniem dobrą opcją jest inwestowanie w obligacje. Jest to bezpieczniejsza forma niż akcje, a jej oprocentowanie i tak jest atrakcyjne.
Awatar użytkownika
Marcin35
Posty: 14
Rejestracja: 07 maja 2014, 14:56

07 maja 2014, 15:20

Nie korzystałem z funduszy tego typu, ale muszę przyznać, że wygląda to bardzo ciekawie.
Awatar użytkownika