Szukam pracy

Zarabianie w internecie, copywriting, oferty pracy przez internet
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aneta2016
Posty: 2
Rejestracja: 08 lut 2016, 08:04

08 lut 2016, 08:16

Witam. Jestem studentką na Politechnice Gdańskiej. W weekendy jestem zatrudniona jako kelnerka w miejskiej restauracji. Zależy mi na pracy bardziej elestycznej, którą mogłabym wykonywać nie tylko w weekendy, natomiast kiedy mam na to czas i jestem w domu. Na pewno mogę powiedzieć że jestem osobą otwartą na nowe wyzwania. Czy posiada ktoś jakiekolwiek informację na temat takiej pracy ?? Za wszelkie informację będę wdzięczna.

Pozdrawiam Aneta
Awatar użytkownika
Ola11
Posty: 2
Rejestracja: 09 lut 2016, 16:51

09 lut 2016, 17:55

Witaj. Też miałam ten problem, studiuje i potrzebowałam pieniędzy i wtedy zajęłam się lekką pracą którą zaczęła dostarczać mi zysków... jest to praca trochę nietypową ale przynosząca korzyści bez wychodzenia z domu. Chodzi o pracę na kamerkach (nie będę owijać w bawełnę)czyli pokazywanie swojego ciała, sprzedawanie zdjęć i rozmową z facetami. Jeżeli masz jakies jeszcze pytania to słucham
Awatar użytkownika
Aneta2016
Posty: 2
Rejestracja: 08 lut 2016, 08:04

09 lut 2016, 18:01

hmmm faktycznie dosc nietypowa praca :P a powiesz mi czy trzeba wszystko pokazywac czy nie jest to konieczne ? gdzie musialabym sie zarejestrowac ???

Wielkie dzieki z gory ;)
Awatar użytkownika
Ola11
Posty: 2
Rejestracja: 09 lut 2016, 16:51

09 lut 2016, 18:27

Nie musisz wszystkiego pokazywać, ja np nie pokazuje twarzy bo tak ustawiam kamerke żeby była niewidoczna.. Tak samo fotki, robię sobie nagie zdjęcia ale zawsze moja twarz jest zakryta albo niewodoczna. To może tak starsznie brzmi ale to bardzo fajna praca.Ważne że przynosi zyski. Jeżeli chcesz się zarejestrować to tutaj: support@amateurcommunity.pl napisz do nich a oni napewno odpowiedzą.
Awatar użytkownika
sylamos
Posty: 11
Rejestracja: 05 lis 2010, 11:05

14 paź 2016, 18:37