Forum na sprzedaż

week of wat rustiger aan doen

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

week of wat rustiger aan doen

Postautor: Banning » 20 sie 2018, 8:42

De laserbehandeling die ik heb gehad Nike Sb Janoski Dames op mijn Achilles-littekenweefsel was fantastisch. Het heeft echt een enorm verschil gemaakt. Ik kan het helemaal niet eens voelen. Ik ga vandaag nog een behandeling ondergaan en dat zou het moeten doen. Ik ben erg blij met mijn beslissing. Ik heb volgende week een vervolgafspraak met betrekking tot mijn bekkenprobleem. Het verbetert met de dag, en (hopelijk) zal het in een paar weken allemaal beter zijn.

De foto Adidas Nmd Donna van vandaag uit de wereldloop werd genomen in Arizona, ten noorden van Prescott. Ik dacht dat dit een geschikte foto was, gezien de zeer koude temperaturen die veel van de VS op dit moment doorstaan. Zoals je kunt zien, was het echter niet moeilijk om deze gelegenheid uit te voeren. Er was een goede brede schouder op de weg en deze was goed schoongemaakt door de sneeuwploegen.

Ik ben nog steeds bezig met een aanpassingsperiode rond mijn heupregio. Spieren die maanden (of mogelijk jaren) weinig of weinig hebben gedaan, moeten nu hun normale werklast opdoen. Het duurt langer dan verwacht om weer normaal te worden. Maar ik voel tenminste dat er iets gebeurt.

Ik heb ook besloten dat ik deze keer net zo goed deze tijd kan gebruiken om alles goed te krijgen, dus heb ik een reeks laserbehandelingen op mijn achillespees om het littekenweefsel te verminderen. Er is eigenlijk een Nike Air Pegasus 83 Femme vrij uitgesproken stuk waar de problemen liggen. De vingers gekruist die volgende week zowel mijn heup als Achilles zullen zien terug naar bijna normaal.

Aangezien er op dit moment niet veel stromend nieuws voor mij is om te delen, dacht ik dat ik een beetje zou uitleggen wat ik zou doen als ik niet hardloop. Als je ge?nteresseerd bent in mijn betrokkenheid bij golfenergie, kun je de website van mijn bedrijf bezoeken (zie hieronder) om een ??beter beeld te krijgen van alles. Op dit moment zitten we midden in de fondsenwerving die nodig is om door te gaan met ons project op King Island.

Nu, terug naar enkele foto's van mijn rondje over de wereld. Zes jaar geleden vandaag was ik net bezig met het afronden van de ren van Nieuw-Zeeland. Dit is de laatste foto die ik in die fase kon vinden, niet te ver weg genomen van Auckland Airport (nou ja, misschien 70 km verderop).

Nu Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme mijn glute / hamstring / bekkenprobleem nu goed is gediagnosticeerd en behandeld, zal ik het een week of wat rustiger aan doen om ervoor te zorgen dat alles, inclusief mijn Achilles, volledig herstelt. Alleen dan zal ik teruggaan naar mijn normale trainingsintensiteit.

Het is mogelijk dat alle problemen met mijn rechter hiel / Achilles / kuit in de afgelopen tijd te wijten zijn aan de vastgelopen SI-gewricht. Misschien heb ik er jaren last van gehad, met symptomen die soms acuter zijn dan op andere momenten. Ik ben erg ge?nteresseerd om te zien hoe ik over een maand loop. Hopelijk veel beter.

Een ander interessant artikel over hardlopen en de voordelen voor de gezondheid is hieronder toegevoegd. Klik gewoon op de kop om deze te bekijken. Ik raad het aan alle hardlopers - en ook aan niet-hardlopers aan. Nadat je dit hebt gelezen, loop je misschien in de verleiding om te gaan hardlopen.
Banning

Wróć do Dam pracę