Forum na sprzedaż

het artikel een goede

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

het artikel een goede

Postautor: Banning » 21 sie 2018, 9:24

Er zijn nog maar zeven weken totdat ik naar Florida ga voor het Icarus Ultrafest en de 12-uursrace die ik daar ga doen. Gezien het feit dat ik al redelijk in vorm ben, is dat ruim de tijd om me af te stemmen met een paar hele lange runs. Het is echter niet zo eenvoudig.

Twee van die weken, precies in het midden van de zeven weken, ben ik op de jaarlijkse Tour de Bois-fietstocht. Dit jaar rijden we in het land NSW, van Griffith naar Mudgee - de ene wijnregio naar de andere, hoewel het landschap ertussen enigszins afgelegen zal zijn. En sommigen van ons zullen vroeg beginnen door van Goulburn naar Griffith te rijden. Dat maakt de reis bijna 1.100 km in totaal.

Het feit dat ik elke dag zo'n zes uur per dag Nike Air Vapormax Damen gebruik, zelfs in een rustig tempo, zal me helpen extra uithoudingsvermogen te ontwikkelen voor de 12-uursrace. En bovendien zal ik waarschijnlijk doen wat ik deed tijdens de Tour de Bois ritten in de jaren voorafgaand aan de run over de hele wereld - loop een deel van de baan in plaats van rijden. Ik ga vroeg op de dag weg, terwijl de rest van de jongens aan het ontbijt zitten en zich voorbereiden op de dag. Als ze me eindelijk te pakken krijgen - vaak pas als ik al ongeveer 40 km heb afgelegd - stap ik over op mijn fietsuitrusting en stap ik op de fiets (die in de ondersteuningsvoertuig naar mij is getransporteerd). Een halve dag hardlopen en een halve dag fietsen - geweldige training.

De laatste foto die ik heb gepost was van zeeleeuwen, net ten zuiden van de stad Watsonville in Californi?. Een paar mijl verder kwam ik op dit Nike Roshe Run Damen gebied van artisjokken worden verzorgd door Spaans sprekende werknemers. Het was een mooie dag om te rennen en een van mijn favorieten uit de hele wereld.

Nog een goede lange run vanmorgen - 36 km in een vink over 3 uur en 20 minuten, inclusief de laatste kilometer in vijf minuten. Ik rende opnieuw door de buurt, maar het was niet mentaal te moeilijk omdat het zo'n mooie lentedag was. Het is moeilijk om je te vervelen als het weer perfect is.

Ik voelde op ongeveer 10 km een ??benauwd gevoel in mijn linkerkuit, maar een beetje rekken en het zakte geleidelijk weg. Ik voelde ook de juiste quad-spanning een beetje tegen het einde, maar ik denk dat dat alleen te wijten was aan algemene spiervermoeidheid.

Ik zal niet in het tempo van vandaag in de 12-uursrace rijden. Als ik dat deed zou ik uiteindelijk ongeveer 130 km overbruggen. Ik denk Nike Air Force 1 Damen niet dat ik dat de hele dag zal doen. Realistischer voorspel ik ergens tussen 100 km en 120 km.

De foto van vandaag is genomen op de Big Sur-kuststreek in februari 2012. Elke dag in Californi? leek het wel zo: wolkenloze blauwe luchten en gematigde temperaturen.

Het was een iets vlakkere dag, maar ik merkte het verschil. Ik voelde me vrij sterk aan het einde van bijna 56 km, en ik legde het neer op het feit dat de heuvels niet zo steil waren als de afgelopen week.

Ik ben nu net buiten de stad Erie, gelegen aan de oevers van Lake Erie, een van de vijf grote meren. Het zal de derde zijn van deze meren die ik op de vlucht heb gezien, en de eerste sinds Chicago.

Vanmiddag ontmoette een journalist van de Erie Times, Jack, me op weg om een ??interview te doen en wat foto's te maken. Het landschap was zeer indrukwekkend, dus ik verwacht dat het artikel een goede foto zal bevatten.

Ik passeerde vandaag een Hawthorn Street - een slecht voorteken Nike Lunartempo 2 Damen voor de Sydney Swans in de AFL Grand Final. Ik heb nog niets gezien dat een winnaar in de Rugby League Grand Final suggereert.
Banning

Wróć do Dam pracę