Strona 1 z 1

Praca a wygląd

: 28 sty 2018, 15:07
autor: Jimitu
Czy myślicie, że wygląd ma znaczenie w pracy? Czy większe szanse na zatrudnienie mają osoby atrakcyjne, czy to mit?
pytam, bo mam przed sobą rozmowę kwalifikacyjną i zastanawiam się nad zabiegiem wybielania zębów.
Chciałabym go zrobić w tej klinice na Śląsku: https://www.borczyk.pl/gabinet-stomatol ... ybielanie/ , żeby podczas rozmowy zrobić jak najlepsze wrażenie.
Czy myślicie, że warto zainwestować w taki zabieg, żeby zwiększyć swoje szanse na rozmowie?

Re: Praca a wygląd

: 07 lut 2018, 10:43
autor: Czystka
Dużo zależy od tego jaki praca ma charakter. Pierwsze wrażanie zawsze ma duże znaczenie, a ogromny wpływ na pierwsze wrażenie ma właśnie wygląd, dlatego warto o niego zadbać. Generalnie wydaje mi się, że jeśli ktoś ma bardzo wysokie kompetencje, to brak idealnych rysów twarzy nie powinien być problemem.

Re: Praca a wygląd

: 07 lut 2018, 14:32
autor: pro_Olga
Myślę, że w pierwszym etapie rozmowy na pewno. Jednak jak Cię widzą tak Cię piszą. Jeśli wchodzisz z siłą i pozytywnym nastawieniem do tego elegancko ubrany to automatycznie robisz lepsze wrażenie. Ja zawsze byłam uczona by chodzić wyprostowaną bo wtedy automatycznie jestem wyższa i lepiej widoczna.

Re: Praca a wygląd

: 13 lut 2018, 18:42
autor: alok565
Odpowiedni dobór garnituru nie jest trudnym zadaniem. Warto sięgnąć po garnitur męski o nowoczesnym fasonie – dopasowanym do sylwetki, z relatywnie krótką marynarką i prostymi spodniami. Uwazam ze garnitury , sa najwazniejsza czescia meskiej garderoby i nie mozna na nich oszczedzac.

Re: Praca a wygląd

: 14 mar 2018, 09:36
autor: lisu25
Oczywiście, że wygląd ma znaczenie w pracy, do pracy chodzę w garniturze dlatego ostatnio skorzystałem z oferty https://krawieczdojazdem.pl/oferta/garnitury/ i teraz czekam na doręczenie garnituru na miarę. Mają bardzo ciekawą ofertę wraz z dojazdem do Klienta! :)

Re: Praca a wygląd

: 15 mar 2018, 10:53
autor: Mateo89_01
Ubiór powinien być adekwatny do zajmowanego stanowiska. Dla mnie to oczywiste, że bardziej oficjalny strój obowiązuje tam, gdzie jest kontakt z klientem, zwłaszcza biznesowym.