Internetowa obłsuga klienta
- Carla
- Posty: 93
- Rejestracja: 11 lis 2014, 16:00
Prowadzicie w swoich firmach internetową obsługę klienta, czy zostaje przy tradyjnych formach? Wydaje mi sie, ze teraz duzo firm przenosi mozliwosc kontaktu na plaszczyzne internetowa. Myslicie, ze klienci chetniej korzystaja z takiego rozwiazania?
- maltanczyk
- Posty: 91
- Rejestracja: 11 lis 2014, 15:01
ja u siebie widze duze zainteresowanie obsluga przez internet. do tej pory klienci na zajecia fitness zapisywali sie u nas telefonicznie, a teraz zaczelismy wspolprace z frespo.pl i moga sobie wszystko internetowo wyszukac. mowia, ze to dla nich duzo wygodniejsze :)
- alaklara
- Posty: 53
- Rejestracja: 25 wrz 2016, 18:44
Powiadomienia sms to dobra opcja, dzięki temu można bardzo szybko dotrzeć z informacją do klienta. W sumie nie każdy odczytuje maila, nie wszyscy mają też, żeby kontaktować się z firmą telefonicznie, także wiadomość tekstowa to dosyć wygodne rozwiązanie.
- miklus
- Posty: 53
- Rejestracja: 17 gru 2014, 12:45
Ja mam coś takiego u siebie powiem szczerze super mi to ułatwia. ja akurat mam z mwizyta.pl możecie zerknąć i poczytać, ale mam wybrany pakiet i nie mam żadnej umowy czasowej co dla mnie jest dużo wygodniejsze. Pomaga to zorganizować pracę i to na prawdę nieźle.
- Marcel2
- Posty: 32
- Rejestracja: 21 wrz 2017, 19:20
W tym celu bardzo przydatny jest chat na stronie firmy. Można go znaleźć w https://chat-online.pl/index.php. Dzięki niemu ma się bezpośredni kontakt z klientem. Można doradzić, rozwiać jego wątpliwości, czy dowiedzieć się, jakie ma oczekiwania.