konferencja

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje
Awatar użytkownika
Carla
Posty: 93
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:00

21 mar 2017, 12:21

Czy organizujecie konferencje dla swoich pracowników? Mam zamiar zorganizować wyjazd do Ibis Styles w Grudziądzu, dopiero w marcu otwierają więc jest to nowiutki hotel. Jestem z Grudziądza więc dlatego też zależy mi na tym, aby właśnie jechać w te okolice. Zastanawiam się jak to zorganizować, czy przygotować jakieś atrakcje. Czy ktoś ma doświadczenie w takiej organizacji?
Awatar użytkownika
biedroska
Posty: 132
Rejestracja: 17 lis 2014, 12:15

11 kwie 2017, 12:42

Takie konferencje moim zdaniem to zawsze dobry pomysł. tym bardziej że masz już miejsce więc tym bardziej. Ja byłam jakiś czas temu w Grudziądzu i myślę, że nie będziesz miała problemu z atrakcjami są szlaki rowerowe i ogólnie sporo zabytków. Popatrzę w internecie na tej hotel Ibis Styles, nie słyszałam o nim.
Awatar użytkownika
maltanczyk
Posty: 91
Rejestracja: 11 lis 2014, 15:01

04 maja 2017, 11:56

Dobrze zaplanuj sobie czasowo ile potrwa konferencja, ile będziecie mieć czasu wolnego. Musisz być przygotowana na różną pogodę, ale rowery super pomysł, zwiedzać też tam jest chyba co. Jak masz już dobry hotel wybrany, piszesz o Ibis Styles więc też to jak zarezerwujesz to z głowy no i transport, czy każdy na własną rękę czy organizuje firma ;)
Awatar użytkownika
maltanczyk
Posty: 91
Rejestracja: 11 lis 2014, 15:01

21 wrz 2017, 14:21

Jak tam, już po konferencji? Jak się sprawdził hotel? My ostatnio wypróbowaliśmy nowe miejsce, to jest Pałac Wiśniewski w Piekarach Śląskich. Wszystko przebiegło bardzo pozytywnie, a miejsce jest przepiękne. Jakbyście mieli pytania odnośnie tego miejsca, na pewno mogę sporo podpowiedzieć, bo mam świeże wspomnienia stamtąd.
Awatar użytkownika
karmelo
Posty: 38
Rejestracja: 11 wrz 2017, 11:50

10 paź 2017, 23:15

Moja przyjaciółka była ostatnio na konferencji organizowanej w Toruniu w tym hotelu hotelfilmar.pl . Bardzo zachwalała obiekt, byli tam dwa dni. Obsługa profesjonalna, pokoje w pełni wyposażone, jest strefa relaksu, dobre jedzenie. Także może tam warto organizować bo mają kilka sal konferencyjnych i dobrą ofertę.
Awatar użytkownika
kosmiczna
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2017, 16:50

11 gru 2017, 16:21

Konferencja to fajna sprawa jednak trzeba ją dobrze przygotować. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca to ja polecałabym Ci zajrzeć do nich hotelponiatowski.pl/ bo mają bardzo ciekawą ofertę. Myślę, że Ci się ona spodoba.
Awatar użytkownika
miklus
Posty: 53
Rejestracja: 17 gru 2014, 12:45

12 gru 2017, 13:44

My konferencje jak najbardziej organizujemy bo to jest zawsze szansa pokazania się też z firmą na zewnątrz i dotarcia do większej liczby klientów więc trzeba wiedzieć jak przyciągnąć uwagę, raz że merytoryką a dwa że zdecydowaliśmy się na oprawę florystyczną robioną przez dcpremium.pl i sztywne z reguły sale konferencyjne nabrały zupełnie innego charakteru, całkiem inaczej to wypadło
Awatar użytkownika
Mermagda0
Posty: 27
Rejestracja: 07 sie 2017, 21:26

13 gru 2017, 12:32

Najwazniejsze w organizacji konferencji jest oczywiscie załatwienie odpowiedniego miejsca. Mi to nie podobają sie takie konferencje w centrach miast. Dużo bardziej wole takie swobodniejsze klimaty i hotele w urokliwych i spokojnych miejscach. Dlatego polecam wam hotel Willa Zagórze willazagorze.pl/pl/konferencje-i-szkolenia-okolice-warszawy.html jeżeli planujecie wesele pod Warszawą. Mają tam dwie duże sale konferencyjne z czego jedna pomieści nawet do 800 osób
Awatar użytkownika
mikołaj25
Posty: 1
Rejestracja: 13 gru 2017, 14:58
Lokalizacja: Toruń

13 gru 2017, 15:00

Ważna jest osoba prowadząca konferencję, bo nawet najlepsze miejsce może nie zaciekawić słuchaczy. Osoba prowadząca powinna cechować się dużą charyzmą.
Awatar użytkownika
Tango
Posty: 75
Rejestracja: 07 lip 2017, 18:11

18 sty 2018, 09:57

Większość firm organizuje konferencje w hotelach, jednak jeśli konferencja jest duża to raczej w hotelu nie ma możliwość zorganizowania eventu. Moja firma często organizuje konferencje nawet na kilkaset osób, dlatego z reguły wynajmujemy aule 1000 od Centrum fumed.pl/ . To nowoczesna, klimatyzowana sala z krzesłami ułożonymi kaskadowo, dzięki czemu każdy uczestnik widzi, co dzieje się na scenie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własna działalność - DG, spółki, franczyza”


Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Forum VW Regeneracja wtryskiwaczy Doradca Finansowy Wrocław
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
Skup aut Poznań Organizacja imprez Forum PHP
Skup aut w Poznaniu - wielkopolska Forum webmasterów Kredyty Warszawa