Utrzymanie porządku w biurze?

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maltanczyk
Posty: 91
Rejestracja: 11 lis 2014, 15:01

12 gru 2017, 13:50

Jak dbacie o utrzymanie porządku w biurze? Na każdego pracownika jest nałożony obowiązek dbania o wspólną przestrzeń czy raczej macie kogoś kto sprząta i nie pracownicy nie muszą się niczym przejmować?
Awatar użytkownika
Carla
Posty: 93
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:00

15 gru 2017, 12:48

U nas trochę jedno i drugie, nie wybrażam sobie, żeby członkowie zespołu nie dbali o swoje stanowiska pracy a z drugiej strony oczywiście mamy firmę- dc premium, która zajmuje się tym żeby biuro prezentowało się jak należy, więc biurko i porządek na nim to sprawa pracownika, ale cała reszta przekazana jest profesjonalistom
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własna działalność - DG, spółki, franczyza”


Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Forum VW Regeneracja wtryskiwaczy Doradca Finansowy Wrocław
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
Skup aut Poznań Organizacja imprez Forum PHP
Skup aut w Poznaniu - wielkopolska Forum webmasterów Kredyty Warszawa