Forum na sprzedaż

Internetowa obłsuga klienta

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje

Internetowa obłsuga klienta

Postautor: Carla » 16 gru 2014, 16:23

Prowadzicie w swoich firmach internetową obsługę klienta, czy zostaje przy tradyjnych formach? Wydaje mi sie, ze teraz duzo firm przenosi mozliwosc kontaktu na plaszczyzne internetowa. Myslicie, ze klienci chetniej korzystaja z takiego rozwiazania?
Carla
 
Posty: 78
Rejestracja: 11 lis 2014, 17:00

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: maltanczyk » 17 gru 2014, 10:24

ja u siebie widze duze zainteresowanie obsluga przez internet. do tej pory klienci na zajecia fitness zapisywali sie u nas telefonicznie, a teraz zaczelismy wspolprace z frespo.pl i moga sobie wszystko internetowo wyszukac. mowia, ze to dla nich duzo wygodniejsze :)
maltanczyk
 
Posty: 90
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:01

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: sysunia » 22 gru 2014, 16:50

Moim zdaniem jest to dobra forma. Ostatnio bardzo modna,

skupauta.co.pl
sysunia
 
Posty: 1
Rejestracja: 22 gru 2014, 16:49

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: biedroska » 30 gru 2014, 13:55

ja u siebie też prowadzę internetową możliwośc rezerwacji z tym, że korzystam z systemu booking please. I naprawdę, wejscie w taki system rezerwacji po pierwsze ułatwiło pracę a po drugie cieszy się dużym zainteresowaniem klientów
biedroska
 
Posty: 84
Rejestracja: 17 lis 2014, 13:15

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: april23 » 31 sty 2016, 13:54

Tak jest chyba najłatwiej przekazywać dokumenty.
april23
 
Posty: 321
Rejestracja: 04 lip 2014, 14:33

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: leos » 01 gru 2016, 4:15

Dobrze sprawdzają się powiadomienia sms, w ten sposób można bardzo szybko skontaktować się z klientem. Zobaczcie sobie platformę https://serwersms.pl - ona umożliwia wysyłkę wiadomości tekstowych, jest intuicyjna, dostępna na urządzeniach przenośnych. Nie jest to drogie rozwiązanie, ale skuteczne. W dzisiejszych czasach liczy się szybkość reakcji.
leos
 
Posty: 25
Rejestracja: 31 paź 2016, 4:53

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: alaklara » 17 sty 2017, 12:16

Powiadomienia sms to dobra opcja, dzięki temu można bardzo szybko dotrzeć z informacją do klienta. W sumie nie każdy odczytuje maila, nie wszyscy mają też, żeby kontaktować się z firmą telefonicznie, także wiadomość tekstowa to dosyć wygodne rozwiązanie.
alaklara
 
Posty: 52
Rejestracja: 25 wrz 2016, 18:44

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: gloria08 » 09 lut 2017, 0:57

Ja bym wykorzystała zarówno powiadomienia sms, jak i mailing, sądzę, że to dobre rozwiązania.
gloria08
 
Posty: 23
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:22

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: harmonia » 08 mar 2017, 10:54

Jak najbardziej warto zainwestować w taką formę obsługi, to wiele ułatwia
harmonia
 
Posty: 306
Rejestracja: 13 maja 2013, 13:18

Re: Internetowa obłsuga klienta

Postautor: miklus » 31 maja 2017, 17:36

Ja mam coś takiego u siebie powiem szczerze super mi to ułatwia. ja akurat mam z mwizyta.pl możecie zerknąć i poczytać, ale mam wybrany pakiet i nie mam żadnej umowy czasowej co dla mnie jest dużo wygodniejsze. Pomaga to zorganizować pracę i to na prawdę nieźle.
miklus
 
Posty: 50
Rejestracja: 17 gru 2014, 13:45

Następna

Wróć do Własna działalność

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości

cron