Internetowa obłsuga klienta

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje
ODPOWIEDZ
Carla
Posty: 82
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:00

16 gru 2014, 15:23

Prowadzicie w swoich firmach internetową obsługę klienta, czy zostaje przy tradyjnych formach? Wydaje mi sie, ze teraz duzo firm przenosi mozliwosc kontaktu na plaszczyzne internetowa. Myslicie, ze klienci chetniej korzystaja z takiego rozwiazania?
maltanczyk
Posty: 90
Rejestracja: 11 lis 2014, 15:01

17 gru 2014, 09:24

ja u siebie widze duze zainteresowanie obsluga przez internet. do tej pory klienci na zajecia fitness zapisywali sie u nas telefonicznie, a teraz zaczelismy wspolprace z frespo.pl i moga sobie wszystko internetowo wyszukac. mowia, ze to dla nich duzo wygodniejsze :)
sysunia
Posty: 1
Rejestracja: 22 gru 2014, 15:49

22 gru 2014, 15:50

Moim zdaniem jest to dobra forma. Ostatnio bardzo modna,

skupauta.co.pl
biedroska
Posty: 121
Rejestracja: 17 lis 2014, 12:15

30 gru 2014, 12:55

ja u siebie też prowadzę internetową możliwośc rezerwacji z tym, że korzystam z systemu booking please. I naprawdę, wejscie w taki system rezerwacji po pierwsze ułatwiło pracę a po drugie cieszy się dużym zainteresowaniem klientów
april23
Posty: 353
Rejestracja: 04 lip 2014, 14:33

31 sty 2016, 12:54

Tak jest chyba najłatwiej przekazywać dokumenty.
alaklara
Posty: 54
Rejestracja: 25 wrz 2016, 18:44

17 sty 2017, 11:16

Powiadomienia sms to dobra opcja, dzięki temu można bardzo szybko dotrzeć z informacją do klienta. W sumie nie każdy odczytuje maila, nie wszyscy mają też, żeby kontaktować się z firmą telefonicznie, także wiadomość tekstowa to dosyć wygodne rozwiązanie.
gloria08
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2016, 14:22

08 lut 2017, 23:57

Ja bym wykorzystała zarówno powiadomienia sms, jak i mailing, sądzę, że to dobre rozwiązania.
harmonia
Posty: 352
Rejestracja: 13 maja 2013, 13:18

08 mar 2017, 09:54

Jak najbardziej warto zainwestować w taką formę obsługi, to wiele ułatwia
miklus
Posty: 52
Rejestracja: 17 gru 2014, 12:45

31 maja 2017, 17:36

Ja mam coś takiego u siebie powiem szczerze super mi to ułatwia. ja akurat mam z mwizyta.pl możecie zerknąć i poczytać, ale mam wybrany pakiet i nie mam żadnej umowy czasowej co dla mnie jest dużo wygodniejsze. Pomaga to zorganizować pracę i to na prawdę nieźle.
Marcel2
Posty: 32
Rejestracja: 21 wrz 2017, 19:20

17 sty 2018, 17:16

W tym celu bardzo przydatny jest chat na stronie firmy. Można go znaleźć w https://chat-online.pl/index.php. Dzięki niemu ma się bezpośredni kontakt z klientem. Można doradzić, rozwiać jego wątpliwości, czy dowiedzieć się, jakie ma oczekiwania.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własna działalność - DG, spółki, franczyza”