Strona 1 z 1

Internetowa obłsuga klienta

: 16 gru 2014, 15:23
autor: Carla
Prowadzicie w swoich firmach internetową obsługę klienta, czy zostaje przy tradyjnych formach? Wydaje mi sie, ze teraz duzo firm przenosi mozliwosc kontaktu na plaszczyzne internetowa. Myslicie, ze klienci chetniej korzystaja z takiego rozwiazania?

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 17 gru 2014, 09:24
autor: maltanczyk
ja u siebie widze duze zainteresowanie obsluga przez internet. do tej pory klienci na zajecia fitness zapisywali sie u nas telefonicznie, a teraz zaczelismy wspolprace z frespo.pl i moga sobie wszystko internetowo wyszukac. mowia, ze to dla nich duzo wygodniejsze :)

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 22 gru 2014, 15:50
autor: sysunia
Moim zdaniem jest to dobra forma. Ostatnio bardzo modna,

skupauta.co.pl

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 30 gru 2014, 12:55
autor: biedroska
ja u siebie też prowadzę internetową możliwośc rezerwacji z tym, że korzystam z systemu booking please. I naprawdę, wejscie w taki system rezerwacji po pierwsze ułatwiło pracę a po drugie cieszy się dużym zainteresowaniem klientów

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 31 sty 2016, 12:54
autor: april23
Tak jest chyba najłatwiej przekazywać dokumenty.

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 17 sty 2017, 11:16
autor: alaklara
Powiadomienia sms to dobra opcja, dzięki temu można bardzo szybko dotrzeć z informacją do klienta. W sumie nie każdy odczytuje maila, nie wszyscy mają też, żeby kontaktować się z firmą telefonicznie, także wiadomość tekstowa to dosyć wygodne rozwiązanie.

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 08 mar 2017, 09:54
autor: harmonia
Jak najbardziej warto zainwestować w taką formę obsługi, to wiele ułatwia

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 31 maja 2017, 17:36
autor: miklus
Ja mam coś takiego u siebie powiem szczerze super mi to ułatwia. ja akurat mam z mwizyta.pl możecie zerknąć i poczytać, ale mam wybrany pakiet i nie mam żadnej umowy czasowej co dla mnie jest dużo wygodniejsze. Pomaga to zorganizować pracę i to na prawdę nieźle.

Re: Internetowa obłsuga klienta

: 17 sty 2018, 17:16
autor: Marcel2
W tym celu bardzo przydatny jest chat na stronie firmy. Można go znaleźć w https://chat-online.pl/index.php. Dzięki niemu ma się bezpośredni kontakt z klientem. Można doradzić, rozwiać jego wątpliwości, czy dowiedzieć się, jakie ma oczekiwania.