wynajem sprzętów

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje
seppmeier
Posty: 4
Rejestracja: 06 lut 2015, 13:01

18 lut 2015, 13:27

hej wszystkim. szybkie pytanie - czy ktoś z Was korzystał kiedyś z czegoś takiego jak wypożyczenie sprzętów biurowych? chodzi mi o to żeby nie kupować własnego xero, skanera itd tylko je wynająć. obiło mi się o uszy takie coś, ale nie mam pojęcia na jakich zasadach to funkcjonuje
ciekawski
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2015, 09:38

18 lut 2015, 15:03

Ale w jakim sensie wynająć? Myślę że ciężko Ci będzie pożyczyć je na kilka dni z jakiegoś biura, bo raczej mało kto będzie chętny żeby na tydzień wstrzymać się z kserowaniem czegokolwiek, za duzo zamieszania..
seppmeier
Posty: 4
Rejestracja: 06 lut 2015, 13:01

19 lut 2015, 09:32

ciekawski pisze:Ale w jakim sensie wynająć? Myślę że ciężko Ci będzie pożyczyć je na kilka dni z jakiegoś biura, bo raczej mało kto będzie chętny żeby na tydzień wstrzymać się z kserowaniem czegokolwiek, za duzo zamieszania..
nie nie, nie chodzi mi o wynajęcie ich z czyjejś firmy:) z tym faktycznie byłoby za dużo zamieszania. raczej miałem na myśli pożyczenie ich w jakimś specjalnym punkcie, który takie xero czy fax udostępni na dłuższy czas (kilka miesięcy/lat)
ciekawski
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2015, 09:38

20 lut 2015, 14:02

Aaaa, ok, teraz rozumiem. To niestety nie pomogę, pierwsze słyszę o czymś takim. Ale nie wydaje mi się żeby to było opłacalne na dłuższą metę…
CopyOffice
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2015, 13:40

26 lut 2015, 13:42

Dzierżawa sprzętów biurowych stanowi idealne rozwiązanie dla osób prowadzących własną działalność, zarówno w przypadku małych, jak i dużych firm. Całkowity outsourcing tego aspektu funkcjonowania przedsiębiorstwa to znaczna oszczędność czasu i pieniędzy, za prawidłowe działanie - a w razie potrzeby również serwisowanie - wszystkich urządzeń odpowiedzialna jest zewnętrzna firma. Jeśli masz jakieś pytania to pisz, postaram się udzielić potrzebnych informacji.
seppmeier
Posty: 4
Rejestracja: 06 lut 2015, 13:01

26 lut 2015, 22:33

oo o, dokładnie o takie coś mi chodziło. mógłbym prosić o więcej info co i jak?
Chciałbym wynająć kilkanaście drukarek i 2-3 skanery/ksero (najlepiej jakby to był połączony sprzęt). na ile mozna wynajac takie sprzety..?? opłaca się to jesli nie jestem gigantyczną korporacją?
CopyOffice
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2015, 13:40

27 lut 2015, 09:20

Czas wynajmu zależy od zapotrzebowania Klienta, jest on ustalany na etapie konsultacji, przez podpisaniem umowy o dzierżawę. Tak jak zostało to wspomniane wcześniej - rozwiązania tego typu nie są dedykowane wyłącznie dla dużych firm. W przypadku niewielkich przedsiębiorstw również będą one opłacalne.
ciekawski
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2015, 09:38

27 lut 2015, 13:41

A to nie wyjdzie tak naprawdę na to samo? Czy kupisz, czy wynajmiesz na X czasu i tak trzeba pewnie to z góry opłacić, gdzie tu oszczędność? Poza tym za naprawę takich urządzeń (odpukać) trzeba przecież zapłacić sporo pieniędzy - kto za to płaci, ja czy firma..?
CopyOffice
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2015, 13:40

27 lut 2015, 16:15

Opłata za wynajem pobierana jest w formie miesięcznego czynszu, także koszt całkowity rozkłada się na mniejsze raty. W ten sposób można uniknąć jednorazowego dużego obciążenia budżetu - dla niewielkich firm bywa to szczególnie przydatne na samym początku działalności.
W przypadku dzierżawy proponowanej przez naszą firmę umowa obejmuje również bezpłatne czynności serwisowe (jeśli takowe okażą się konieczne), materiały eksploatacyjne i części zamienne.
seppmeier
Posty: 4
Rejestracja: 06 lut 2015, 13:01

27 lut 2015, 19:56

ok ok, to chyba juz piate przez dziesiate wiiem na jakiej zasadzie to działa, dzięki za info. pogadam ze wspólnikiem co on o tym mysli
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własna działalność - DG, spółki, franczyza”