wynajem sprzętów
- seppmeier
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 lut 2015, 13:01
hej wszystkim. szybkie pytanie - czy ktoś z Was korzystał kiedyś z czegoś takiego jak wypożyczenie sprzętów biurowych? chodzi mi o to żeby nie kupować własnego xero, skanera itd tylko je wynająć. obiło mi się o uszy takie coś, ale nie mam pojęcia na jakich zasadach to funkcjonuje
- seppmeier
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 lut 2015, 13:01
nie nie, nie chodzi mi o wynajęcie ich z czyjejś firmy:) z tym faktycznie byłoby za dużo zamieszania. raczej miałem na myśli pożyczenie ich w jakimś specjalnym punkcie, który takie xero czy fax udostępni na dłuższy czas (kilka miesięcy/lat)ciekawski pisze:Ale w jakim sensie wynająć? Myślę że ciężko Ci będzie pożyczyć je na kilka dni z jakiegoś biura, bo raczej mało kto będzie chętny żeby na tydzień wstrzymać się z kserowaniem czegokolwiek, za duzo zamieszania..
- CopyOffice
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lut 2015, 13:40
Dzierżawa sprzętów biurowych stanowi idealne rozwiązanie dla osób prowadzących własną działalność, zarówno w przypadku małych, jak i dużych firm. Całkowity outsourcing tego aspektu funkcjonowania przedsiębiorstwa to znaczna oszczędność czasu i pieniędzy, za prawidłowe działanie - a w razie potrzeby również serwisowanie - wszystkich urządzeń odpowiedzialna jest zewnętrzna firma. Jeśli masz jakieś pytania to pisz, postaram się udzielić potrzebnych informacji.
- seppmeier
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 lut 2015, 13:01
oo o, dokładnie o takie coś mi chodziło. mógłbym prosić o więcej info co i jak?
Chciałbym wynająć kilkanaście drukarek i 2-3 skanery/ksero (najlepiej jakby to był połączony sprzęt). na ile mozna wynajac takie sprzety..?? opłaca się to jesli nie jestem gigantyczną korporacją?
Chciałbym wynająć kilkanaście drukarek i 2-3 skanery/ksero (najlepiej jakby to był połączony sprzęt). na ile mozna wynajac takie sprzety..?? opłaca się to jesli nie jestem gigantyczną korporacją?
- CopyOffice
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lut 2015, 13:40
Czas wynajmu zależy od zapotrzebowania Klienta, jest on ustalany na etapie konsultacji, przez podpisaniem umowy o dzierżawę. Tak jak zostało to wspomniane wcześniej - rozwiązania tego typu nie są dedykowane wyłącznie dla dużych firm. W przypadku niewielkich przedsiębiorstw również będą one opłacalne.
- ciekawski
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 lut 2015, 09:38
A to nie wyjdzie tak naprawdę na to samo? Czy kupisz, czy wynajmiesz na X czasu i tak trzeba pewnie to z góry opłacić, gdzie tu oszczędność? Poza tym za naprawę takich urządzeń (odpukać) trzeba przecież zapłacić sporo pieniędzy - kto za to płaci, ja czy firma..?
- CopyOffice
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lut 2015, 13:40
Opłata za wynajem pobierana jest w formie miesięcznego czynszu, także koszt całkowity rozkłada się na mniejsze raty. W ten sposób można uniknąć jednorazowego dużego obciążenia budżetu - dla niewielkich firm bywa to szczególnie przydatne na samym początku działalności.
W przypadku dzierżawy proponowanej przez naszą firmę umowa obejmuje również bezpłatne czynności serwisowe (jeśli takowe okażą się konieczne), materiały eksploatacyjne i części zamienne.
W przypadku dzierżawy proponowanej przez naszą firmę umowa obejmuje również bezpłatne czynności serwisowe (jeśli takowe okażą się konieczne), materiały eksploatacyjne i części zamienne.