Czy myślicie, że wygląd ma znaczenie w pracy? Czy większe szanse na zatrudnienie mają osoby atrakcyjne, czy to mit?
pytam, bo mam przed sobą rozmowę kwalifikacyjną i zastanawiam się nad zabiegiem wybielania zębów.
Chciałabym go zrobić w tej klinice na Śląsku: https://www.borczyk.pl/gabinet-stomatol ... ybielanie/ , żeby podczas rozmowy zrobić jak najlepsze wrażenie.
Czy myślicie, że warto zainwestować w taki zabieg, żeby zwiększyć swoje szanse na rozmowie?
Praca a wygląd
- Czystka
- Posty: 34
- Rejestracja: 09 sty 2018, 10:00
Dużo zależy od tego jaki praca ma charakter. Pierwsze wrażanie zawsze ma duże znaczenie, a ogromny wpływ na pierwsze wrażenie ma właśnie wygląd, dlatego warto o niego zadbać. Generalnie wydaje mi się, że jeśli ktoś ma bardzo wysokie kompetencje, to brak idealnych rysów twarzy nie powinien być problemem.
- pro_Olga
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 gru 2016, 09:47
Myślę, że w pierwszym etapie rozmowy na pewno. Jednak jak Cię widzą tak Cię piszą. Jeśli wchodzisz z siłą i pozytywnym nastawieniem do tego elegancko ubrany to automatycznie robisz lepsze wrażenie. Ja zawsze byłam uczona by chodzić wyprostowaną bo wtedy automatycznie jestem wyższa i lepiej widoczna.
- alok565
- Posty: 46
- Rejestracja: 24 lis 2017, 07:59
Odpowiedni dobór garnituru nie jest trudnym zadaniem. Warto sięgnąć po garnitur męski o nowoczesnym fasonie – dopasowanym do sylwetki, z relatywnie krótką marynarką i prostymi spodniami. Uwazam ze garnitury , sa najwazniejsza czescia meskiej garderoby i nie mozna na nich oszczedzac.
- lisu25
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 mar 2018, 15:35
Oczywiście, że wygląd ma znaczenie w pracy, do pracy chodzę w garniturze dlatego ostatnio skorzystałem z oferty https://krawieczdojazdem.pl/oferta/garnitury/ i teraz czekam na doręczenie garnituru na miarę. Mają bardzo ciekawą ofertę wraz z dojazdem do Klienta! :)
- Mateo89_01
- Posty: 22
- Rejestracja: 13 lut 2018, 13:27
Ubiór powinien być adekwatny do zajmowanego stanowiska. Dla mnie to oczywiste, że bardziej oficjalny strój obowiązuje tam, gdzie jest kontakt z klientem, zwłaszcza biznesowym.