monitoring w pracy

Obowiązki pracownika i pracodawcy
Assasin
Posty: 195
Rejestracja: 04 sty 2014, 18:44

20 kwie 2016, 14:33

Według mnie monitoring szczególnie w dużych przedsiębiorstwach to podstawa. Trzeba mieć na uwadze, że każdy sprzęt znajdujący się w danej firmie może być jak lep na muchy dla złodziei. Nie wolno o tym zapominać. Dlatego, dmuchając na zimne warto zastanowić się nad monitoringiem dużych obiektów od Diamond, którzy w tym zakresie mają duże doświadczenie i wiedzę, zatem można na nich w 100% polegać.
Pracus79
Posty: 5
Rejestracja: 26 kwie 2016, 15:21
Kontakt:

26 kwie 2016, 15:22

U mojej mamy w pracy już jest tak chamsko monitoring zainstalowany ,że nawet w WC są.
mako
Posty: 4
Rejestracja: 08 kwie 2016, 15:32
Kontakt:

27 kwie 2016, 17:31

Aż niedobrze mi się zrobiło...
filoo8
Posty: 5
Rejestracja: 08 kwie 2016, 23:06
Kontakt:

28 kwie 2016, 11:17

Pewnie Cię to nie pocieszy, ale nie tylko Tobie...
rewosa
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwie 2016, 17:00
Kontakt:

30 kwie 2016, 09:56

Na miejscu twojej mamy zgłosiłbym to odpowiedniej insytytucji.
hubertjatczak
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2016, 10:55

07 lip 2016, 14:15

dokładnie :) dzięki :D
Walta
Posty: 5
Rejestracja: 12 lip 2016, 21:31
Kontakt:

12 lip 2016, 21:34

W niektórych zakładach jest on niezbędny
Chmielewska
Posty: 4
Rejestracja: 09 lis 2017, 13:12

14 lis 2017, 17:24

Super, dzięki wielkie za świetne porady :) Jestem pewien, że mi się one przydadzą :) Z całą pewnością :D
olga03
Posty: 3
Rejestracja: 07 gru 2017, 12:17

09 sty 2018, 09:00

może w umowie miałaś jakiś zapis odnośnie takiego działania? Jeśli wyraziłaś zgodę to nie możesz nic im zrobić.
agatoos
Posty: 8
Rejestracja: 23 lip 2013, 16:49

11 sty 2018, 13:01

nie mnie waższą kwestią jest sprawa wewnętrznego monitoringu sprzętu, a w szczególności programy ewidencji czasu pracy i wykorzystania sprzętu firmowego takie jak PC LOGGER. Bezpieczeństwo obiegu informacji to kluczowa sprawa dla każdego właściciela firmy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakłady pracy”